Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić na osnivačkoj skupštini Narodne stranke: Beogradski izbori će biti prva pobeda opozicije ako bude pameti

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 22 oktobar 2017 15:33
jeeeeeeeee - ziveooooooooooo
ZIVEO
JEEEEEEEEEE


ZIVEOOOOOOOO
BRAVO SAMO DUH VELIKIH , SAMO U LEPO
NYC LJUDI SU NAJBOLJI NA SVETU
JEEEEEEEE

ZIVEOOOOOOOO
Preporuke:
51
68
2 nedelja, 22 oktobar 2017 16:21
Slavomir Srpski
Ovo bi moglo da postane nukleus opozicije Vucicevom majmunisanju Srbije i njegovom unistavanju srpskih institucija na Kosovu i Metohiji.

Narodna stranka bi svakako kao takva morala da ima pre svega jak nacionalni interes Srbije, a on se danas neminovno mora da postigne po pitanju opstanka Kosova i Metohiji u Srbiji, otezavanjem daljeg razbijanja srpskih institucija na terenu. Pocevsi od tkzv. "polaganju zakletve Haradinaju os strane srbskih sudija".

Eto, ocekujem prvo od vodjstva ove nove stranke da pokrene akciju otpora po pitanju opstanka srbskog pravodudja na KIM, kao i zalbu Ustavnom sudu prema pritisku Predsednika i vlade ("odobrenja") koji vrse na sudije na KIM da iznevere svoj Ustav i da postanu Haradinajevi janicari.

Eto, to je pre svega najaktuelnije danasnje pitanje za one koji brane nacionalne interese Srbije, a sto se cini da bi Narodna strnka morala. Ako zeli da bude prepoznata kao takva od ovog preostalog srbskog naroda.
Preporuke:
115
78
3 nedelja, 22 oktobar 2017 16:39
I neizostavno...
I neizostavno, narodnjaci treba da obecaju - i da se tog obecanja pridrzavaju - da Srbije ni pod kakvim uslovima nece u NATO!
Preporuke:
118
52
4 nedelja, 22 oktobar 2017 16:46
Slavomir Srpski (2)
Dakle ocekujem brzo saopstenje Narodne stranke po pitanju uterivanja srbskih sudija (protiv zakonski i protiv Ustavno) u Haradinajev tor.

Drugo: strateska razlicitost u odnosu na stranke na vlasti. Recimo da se zamene prioriteti po pitanju nacionalnog interesa.

Umesto Vucicevog najbitnijeg stava da nam je najvaznije ulazak u EU, mislim da nova stranka treba kao nacionalno opredeljena stranka da ima u svojoj zizi kao PRVI strateski cilj sledeci:


BORBA ZA OCUVANJE TERITORIJALNOG INTEGRITETA DRZAVE SVE SA KOSOVOM I METOHIJOM- PRVI NACIONALNI DRZAVNI INTERES i STRATESKI NAVAZNIJI CILJ.

Dakle aktivna borba za ocuvavanje srbskih institucija i imovine na KIM, pa cak i ako TO uspori evrointegracije. Ne mogu da neke evrointegracije budu bitnije za srbski narod od ocuvanja njene istorijske, kuturne i duhovne kolevke.

Ne moze. I po tome najjaca opoziciona stranka MORA da ima i drugaciji cilj i prioritet od Vuciceve SNS.
Preporuke:
90
53
5 nedelja, 22 oktobar 2017 16:54
Turas
@ nedelja, 22 oktobar 2017 16:21 Slavomir Srpski
Niste jedini sa takvim željama . Samo ? Mama mi je govorila kao detetu , ptičica koja lepo peva , u... se u gnezdo . Ne reće ovaj ni jednu konkretnu . Šta sa neustavnim briselskim sporazumom ? Šta sa bratskom Rusijom ? Pod kojim uslovima saradnja sa zapadom ;da nas dalje ucenjuju i da šire rvatske i poturičke teritorije ? Šta je za Jeremića nacionalna a šta "građanska Srbija" ? Šta sa "investicijama". U tu vrstu lopovine ne veruju više ni mala deca ?
Ja sam"Slavomire" verovao da Jeremić nije kozer koji se šeta po salama sa "beogradskim visokim društvom"
Verovao sam da će (obzirom na ugled)da krene među narod sa užom grupom istomišljenika . Od sela do sela . Pa onda po svim gradovima . Ovaj narod treba "razbuditi" tako što krećući se kroz njega stekneš njegovo poverenje . Nikako sedenjem po beogradskim salama i bla , bla sa Sinišom i ostalim mudracima . Takva Srbija je prevaziđena! U takvu niko ne veruje !
Preporuke:
75
59
6 nedelja, 22 oktobar 2017 17:18
Oliver Kromvel
Slavomir Srpski (2) nema od toga prijatelju ništa,meni se pre svega nesviđa taj snobizam,kod Jeremića je sve nekako preskupo,sterilno,govori su mu kao napamet naučeni,nema harizme,nema jasne stavove,nije on za političara mada bi mogao da bude odličan ambasador ili diplomata za to ima herca,politika zahteva i neke druge veštine.
Preporuke:
90
76
7 nedelja, 22 oktobar 2017 17:35
Miki
Jeremiću od mene nećeš dobiti nikad glas zato što želiš Srbiju u EU.
Preporuke:
85
71
8 nedelja, 22 oktobar 2017 17:45
Dimitrije
Slažem se sa Slavomirom da je veliki principijelni propust što već na osnivačkoj skupštini nije zauzet jasan stav povodom uterivanja sudija u Haradinajev tor na KiM. Ukoliko Jeremić to brzo ne učini onda nema šta da traži na političkoj sceni i džabe se trudio da formira stranku.
Preporuke:
59
23
9 nedelja, 22 oktobar 2017 17:47
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
Turas i Oliver Kromvel

U pravu ste.
Mi smo imali Trampa pre Trampa, od koga je verovatno ovaj američki naučio zanat: izbori se ne dobijaju u Beogradu, već u Babušnici.
To što intelektualci pričaju zvuči mnogo lepo, al ne dobija izbore. Na izborima glasaju ljudi zaboravljeni od društva, nezaposleni bez nade, seljaci kojima niko nema da otkupi prinos, mali privrednici koji ne mogu da naplate svoj rad; eto odjednom kandidata koji govori baš njima, a ne tamo nekim intelektualcima, ljudima udobno zavaljenim u fotelje, sa stalnim platama, radnim mestima... Taj kandidat im obećava brda i doline, kaže sve što im niko nije rekao, iznosi baš njihove probleme a ne tamo neke nerazumljive izraze i tajne političke šifre. Tako se dobijaju izbori.
A onda taj isti obrne ćurak naopako i krene da pravi gluposti, radi protiv naroda i države, postane najgora noćna mora - ali sad je kasno. Ali na sledećim izborima opet isto glasaju. Nada je čudo.

ŽIVELA SRBIJA
DA UMRU DUŠMANI
Preporuke:
36
12
10 nedelja, 22 oktobar 2017 17:54
Petar B.
Mislim da je g. Jeremic na pravom putu sa ovakvim programom. Ovo je donekle modernizovana idejna "kopija" programa koji se primenjivao pocetkom 20. veka, kada je Srbija naglo napredovala u razvoju,razvila institucije moderne drzave, a sve to uz jasan nacionalni okvir, samopouzdanje u svoje mogucnosti i ponos u svoje ljude.

Prisustvo mnogih znacajnih ljjudi, poput g. Kovacevica ili g-dje Raskovic Ivic to i dokazuje. Ocekujem da ce Narodna stranka postati jedna od dve vodece politicke snage neke nove i bolje Srbije.

Za razliku od drugih komentatora, moj savet g. Jeremicu je da se sada previse ne dotice "uzarenih" tema, osim da pokaze da to moze bolje, jer ce g. Vucic i njegova propagandna masinerija svaku kontroverzu odmah iskoristiti za sejanje razdora u opoziciji.

Narodna stranka treba da se sada fokusira na pobedu protiv diletantizma, bahatosti, nesposobnosti i primitivizma, jednom recju protiv g. Vucica i ovog rezima.

Puno srece!
Preporuke:
213
46
11 nedelja, 22 oktobar 2017 18:04
Zasto je Vucic na vlasti?
Zato sto ljudi sile SAMI SEBE na samoobmanjivanje da je Vucic patriota, na isti nacin na koji se sile da je ovo opozicija.To se, inace, naziva "biranje manjeg zla" koje, manje zlo, po manje zlo, uvecava zlo.Ovaj mehanizam samoobmanjivanja se najbolje ogleda u jugonostalgiji (najnoviji primeri su "proslave" juniorskih titula prvaka sveta u kosarci i fudbalu u Bormiju i Cileu!?), kao prizeljkivanju povratka necega sto je imalo takav uzasan kraj (samo budala ponavlja isto ocekujuci drugaciji ishod) i sto je pocivalo na trgovini politicke slobode za standard (na istom principu pociva i razmena prihvatanje nasilja i etnickog ciscenja na KiM za buducnost u EU, zbog cega je jugonostalgija sastavni deo EUropesticke ideologije)zbog cega (odricanja od politicke slobode)nam se raspad SFRJ pokazuje kao cin spolja i nekoliko ljudi iznutra, kao sto nam se Vuciceva vlast cini kao sinergija spoljasneg u jednog unutrasnjeg autokrate.Razlog, medjutim lezi u onom neupitnom, u SFRJ socijalizmu, a u...
Preporuke:
20
11
12 nedelja, 22 oktobar 2017 18:06
za kromvela
da li mislite da političar mora obavezno da bude lažov i lopov? i mafijaš?
Preporuke:
58
20
13 nedelja, 22 oktobar 2017 18:08
Bgd
Smatram da bi bilo najvaznije kada bi se politicari kojima je zemlja i narod zaista u srcu dogovorili oko minimuma kojim ce se zastititi gradjani, narod Srbije znaci najsire moguce kao i njihovi osnovni zivotni interesi, pravo na zivot, na dostojanstvo, na rad, na zaradu dostojnu pojedinca, na minimum zivotnih uslova. Koji je to minimum nacionalnih i narodnih interesa ispod kog se ne moze ici?
Da li se Narodna stranka i slicne u svojim principima uopste bave istragom bogacenja ljudi u Srbiji od 1990e god? Za imovinu i poslove vece od na pr 300 hiljada evra na pr i vise. Uvek sam za uspesnu privatnu inicijativu ali ne za otimacinu koja je bila u Srbiji devedesetih i nastavila se posle dve hiljaditih.
Korupcija i kriminal u punom zamahu.
Jeste Srbija okupirana zemlja ponovo ne tako vidljivo ali okupirana i u tim uslovima treba zastiti min interesa ljudi. TO je poveci zadatak i to ne samo za ove Narodnjake.
Preporuke:
42
28
14 nedelja, 22 oktobar 2017 18:08
Zasto je Vucic na vlasti?
...danasnjoj Srbiji u EUropeizmu.Posto su ove sustinske stvari neupitne, politika se svodi na politicare.Elem, oni koji ovo vide kao opoziciju trebalo bi da lako mogu da shvate kako neko vidi Vucica kao patriotu.
Preporuke:
9
10
15 nedelja, 22 oktobar 2017 18:45
Bojan, Priština
Prva i druga Srbija postoje, druga Srbija nije velika po brojnosti ali je dobro pozicionirana i njena zapadna zaleđina je ustoličila da bude mejn-strim u svakom segmentu drštva.

Naprednjaci su trenutni najbolji janjičari druge Srbije.

Jeremić nema šta da miri ono što je nepomirljivo, nisu to četnici i partizani koji imaju različite ideološke poglede. Ovde ideologije nema.

Prva Srbija je ono što je Srbija oduvek bila a druga Srbija je ona izdajnička, kolaborantska diletanstski kismopolitska.

Drugoj Srbiji prefiks "evropski" imponuje dok se prefiksa "srpski" stidi, ili joj je u najbolju ruku nebitan.
Preporuke:
79
79
16 nedelja, 22 oktobar 2017 19:02
Stari Vujadin
Čekam snimak na JUTJUBU da pogledam integralni govor Jeremića pre nego što izreknem konačni sud, ali prvi utisak je razočarenje. Ili Vuk ima loše savetnike ili on sam pravi lošu procenu onoga što treba da izrekne na osnivačkoj supštini. Ako su ga drugi savetovali ili su nesposobni ili zlonamerni. Ako je sam doneo odluku za ovakav govor, onda on ne razume u kakvoj političkoj situaciji se Srbija nalazi. U Srbiji nije normalno i redovno stanje, pa da se taktizira i glumi pristojnost jer to je zaboga svečarska prilika - OSNIVAČKA SKUPŠTINA. Većina mojih penzosa sa kojima sam pričao ne razume o čemu ovaj čovek priča. Ljut lek na ljutu ranu. Nije ti ovo, Vuče, Skupština UN. Ako nisi spreeman za hrabar nastup trebalo je da predložiš Sandu za predsednika. Ona ume da bude i jasna i oštra, a da ostane pristojna. A glasao sam za tebe pre neki mesec.
Preporuke:
29
28
17 nedelja, 22 oktobar 2017 19:14
Bgd
Vucic ima vlast u Srbiji zato sto EU i SAD misle da je to u redu. Sta je tacno po sredi i kakvi dogovori postoje se ne zna. Narod se ne samoobmanjuje. Ima raznih motiva zasto ljudi glasaju za vlast. Neki zato sto misle da preko toga ostvare svoje ambicije i zarade i dalje ih ne zanima. Neki zato sto su primorani, a neki jer su im glasovi kupljeni. Stalno se u Srbiji zaboravlja da se izbori namestaju i da su ljudi van Srbije po belom svetu u najvecem broju protiv izdajnickih i destruktivnih rezima kakav je Vucicev rezim i da se sprecavaju da glasaju. Sto se tice njegove medijske masinerije to je jalova masinerija koja podstice sve najgore u ljudima Kada strani sponzori shvate da Vucic ne moze da se odrzi zbog masovnog nezadovoljstva, onda ce nestati i podrska. Ali za sada to nezadovoljstvo jos uvek usprkos svemu nije toliko masovno da mogu da procene da im Vucic i kamarila nisu vise potrebni. Tamo gde je veliko ekonomsko siromastvo i zaostalost tesko da ima prostora za demokratiju.
Preporuke:
25
20
18 nedelja, 22 oktobar 2017 19:15
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
@za kromvela

Vaše pitanje je nejasno i čini se veoma naivno.
Ako do sada niste shvatili da za umne, poštene i nepodmitljive ljude nema mesta u politici, Vi mora da ste vanzemaljac u poseti planeti Zemlji. Ponesite molim Vas poruku Vašim vođama u sazvežđu UltraPlus237 da političari na planeti Zemlja predstavljaju najgore među ljudskim rasom, i ako nisu najgori kad počinju karijeru, u rekordnom roku postanu pokvareni kao mućci.
Nije, međutim, reč o pokvarenim političarima, to je bilo i biće. Radi se o izgradnji i očuvanju državnog aparata, koji čuva ustavni poredak i zakon bez obzira na to koji politički vetar duva državom. Moram da priznam da od tite naovamo mi taj aparat nemamo, jer je lopovima i harangerima uređena država najveći neprijatelj (kao što je titi i komunistima bila instrument diktature).
Prepoznaćete poštenog političara po tome što će da napiše Ustav i krene da gradi državu, a ne svoj bankovni račun, ali ne brinite: narod će da ga smeni. Pogledajte pod "Voja Koštunica".
Preporuke:
27
27
19 nedelja, 22 oktobar 2017 19:23
Spiridon
@ Oliver Kromvel

U svakoj normalnoj i uređenoj zemlji Jeremića bi smatrali egzemplarom kako treba da izgleda, ponaša se i govori mlad i izuzetno talentovan političar. Međutim problem zemlje Srbije je kao što već hiljadu puta rekoh, upravo u tome što prazlukić lutrija selo-grad kulovi a.k.a. ogromna većina birača vole da glasaju sebi slične, te što imaju tog herca, što se zaklinju, plaču, lažu, mažu, lapaju i jure stalno neke izdajnike. Za njih Jeremić govori sterilno, sve je to neki snobizam, ništa to ne valja, nama ej bre vođa treba a ne ovaj što ne ume da podvikne i da zapreti. Zato smo tu gde jesmo, ono što valja pobeže da ne životinjari u septičkoj jami obasjanoj novogodišnjim osvetljenjima i ružičastim Zadrugama a onog kulovskog korova sve više, više i više. Ako vala, to je nama naša borba dala, da zauvek imamo našeg Vođu i Titu maršala...
Preporuke:
44
27
20 nedelja, 22 oktobar 2017 19:39
Spiridon
@ Bojan, Priština

Ne znam, nešto se ne sećam da smo mi malobrojni Srbi iz vremena pre Slobe a za vrema Tita, nešto sebe delili na te neke prve, druge i osme Srbije. Međutim dođe onaj tvoj Sloba, pa vas nauči svačemu nečemu a na prvom mestu da se igrate tih titoističkih igara, ovi naši a ovi njini, drug Sloba je rekao vako, a druga Bora Jović nako. Hoće to, uvek bilo i biće, gori Slobin posrbica od svakog Srbina, naučio to tatko Sloba da se klasno, mislim hoću reći, nacionalno diferencira i da odmah iz momenta zna ko su:
Izdajnici srpskog naroda predajte se...
Ovo mora da su naši!
Kako znaš?
Poznajem im rečnik.
Drugarice posadimo cveće, kuda prve Srbije srBska vojska kreće, jer ko drugačije kaže, on mora da je drugosrbijanski izdajnik što mu Soroš dao pare da kleveće a bogami i da laže...
Peti kongres složno glasa, glasaćemo druga Titu i Đilasa...
Preporuke:
17
29
21 nedelja, 22 oktobar 2017 19:55
Djokica
@Bojan Pristina

Da su Garasanin i Nikola Pasic tako nazadno mislili kao ti, sada bi mi jos koristili volove i orali zemlju. Srbija je uvek bila evropska ali svoja. Bar do sada i povratka poturica u vidu Vucica I bande.
Preporuke:
113
39
22 nedelja, 22 oktobar 2017 20:54
protiv diktature
Nije mi jasno otkud Svetozar Čiplić kod Jeremića u stranci, i to potpredsednik? Koliko mi je poznato, Čiplić je građanski i proautonomaški orijentisan...
Preporuke:
8
28
23 nedelja, 22 oktobar 2017 21:37
1
Jeremić je na osnivačkoj skupštini stranke, kao pravi lider, zauzeo stav o svim najvažnijim pitanjima u zemlji. Što se tiče EU rekao je da nije spreman da prisiljava članove da menjaju svoje mišljenje, bilo da su za ili protiv ulaska. Isto je rekao i za NATO.

Kritikovao je sve poteze vlasti na Kosovu i Metohiji, uključujući i ulazak Albanaca u sve međunarodne institucije na KiM, sudstvo naročito. Osudio je činjenicu da Srbija pod Vučićem i Dačićem nije dobila ni mrvicu ustupaka zbog implementacije sporazuma.

Naročito je istakao da će svoj mandat ograničiti, i da neće biti doživotni predsednik stranke, kao što to rado čine predsednici ostalih stranaka koje ustvari i nisu stranke nego politička preduzeća za krađu državnih para.

Ova skupština bila je skup pravih lidera, prave opozicije, a iz čiste sujete nisu došli lideri lažne opozicije. Tu izuzimam Dveri, koje pripadaju istinskoj opoziciji.
Preporuke:
13
3
24 nedelja, 22 oktobar 2017 21:43
"Panter" @Djokica @Bojan Pristina (1)
Da su Garasanin i Nikola Pasic tako nazadno mislili kao ti, sada bi mi jos koristili volove i orali zemlju. Srbija je uvek bila evropska ali svoja. Bar do sada i povratka poturica u vidu Vucica I bande.

Previđate bitnu stvar. Ni Garašanina ni Nikolu Pašića nisu nikakvi petorazredni evropski činovnici dolazili da preslišavaju da li su i koliko promenili domaće zakonodavstvo i da li su ugradili njihove idiotske propise o svinjcima, kokošinjcima, krastavcima i slično. Inače najveći modernizator Srbije je bio knjaz Miloš zahvaljujući kome je Srbija 1844, dakle u vreme kada je još uvek bila deo Osmanskog carstva, dobila moderan Građanski zakonik. Ono što je bitno, to je da je Srbija, ta mala samoupravna kneževina, bila četvrta evropska zemlja posle moćne Napoleonove Francuske (1804), moćne Austrije pod Marijom Terezijom (1811) i Kraljevine Holandije (1838) koja je usvojila takav zakonik, koji posle Ustava predstavlja najvažniji pravni akt u jednoj zemlji- temelj moderne države.
Preporuke:
9
5
25 nedelja, 22 oktobar 2017 21:46
"Panter"@ Djokica @Bojan Pristina (2)
Izradu zakonika je inicirao Miloš Obrenović, zakon je izradio Jovan Hadžić, Srbin iz Vojvodine ugledajući se pretežno na austrijski zakonik, a usvojen je 1844. za vreme Ustavobranitelja. To je najuspešniji „transplant“ u institucionalnom sistemu Srbije jer ga je Hadžić, uz pomoć uglednih Srba onog vremena, prilagodio našem mentalitetu tako da se njegove najvažnije odredbe praktično još uvek primenjuju. Zahvaljujući tom zakoniku Srbija je počela ubrzano da se menja i modernizuje - bez packi evropskih komesara.
Preporuke:
10
3
26 nedelja, 22 oktobar 2017 21:48
kojot
@Petar B.
@Spiridon,
Slažem se u potpunosti.
Zar nije bolje opismeniti Babušnicu, nego od nje praviti obrazac za buduću Srbiju?
Ko voli batine, neka ide kod Erdogana!
Naravno, podrška za Jeremića i opoziciju koja želi da se ujedini za jedini cilj, koji je trenutno važan!
Preporuke:
13
4
27 nedelja, 22 oktobar 2017 21:49
Mićko
To što govori za beogradske izbore mi se skroz sviđa. Delom mi se sviđa i ono što Nikola Jovanović govori o ekonomiji. A ostalo mi je, što se tiče te stranke, uglavnom samo smuti pa prospi.
Preporuke:
6
7
28 nedelja, 22 oktobar 2017 22:03
Oliver Kromvel
Spiridon-previše ste oštri prema sopstvenom narodu,on jeste priprost,slabo obrazovan ali da li mislite da je na zapadu mnogo bolje,da li mislite da ovi što su glasali za Trampa ili Olanda vrede više ja mislim da ne,meni je posao takav da sam u stalnoj interakciji sa ljudima ima ih svakakvih,dobrih ali i totalnih primitivaca,politika je stvar mogućeg,to znači pričaj tako da te narod razume.Što se tiče falinki u našem mentalitetu to je već ozbiljna tema za nauku koja se zove socijalna antropoligija,mane našeg mentaliteta moguće je lečiti jedino obrazovanjem i kulturom po meni tu kandžija,sila ili uterivanje straha ne pomaže,narod je takav kakav je treba raditi sa njim,nemojte smetnuti sa uma da u ovoj zemlji ima barem još 30 odsto populacije za koju se vredi boriti,to barem našoj deci dugujemo,pozdrav i svako dobro.
Preporuke:
12
4
29 nedelja, 22 oktobar 2017 22:14
Oliver Kromvel
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta vi malo idealizujete stvari,savršeni političari stoprocentne patriote,dobri muževi i očevi,društveno odgovorni nikada nisu postojali barem ne u kompletnom paketu.Vidite prijatelju današnjim merilima kralj Milutin bi spadao u razvratnike,nemoralne ljude ali je opet i pored svih svojih falinki ostavio neizbrisiv pozitivan trag u našoj istoriji,Karađorđe,Miloš,Dušan svi su oni imali neke falinke pa su i pored toga ostavili srpskom narodu jaku državu u amanet.Problem vi ne detektujete na pravi način,mi živimo u post demokratskom dobu,levica i desnica su nestale,političke stranke postaju apsurd,interesne grupe,pogledajte ko je postao predsednik Amerike ko je pobedio na izborima u Češkoj,pa pokret pet zvezdica u Italiji,pa onaj nesretni Preletačević,narod više ne veruje u političare i partije a za sada nema adekvatne zamene za postojeći politički sistem,kod nas je to još ogoljenije jel smo mi razoreno društvo van svake kontrole.
Preporuke:
16
3
30 nedelja, 22 oktobar 2017 22:19
Zabrinuti
"Težićemo pomirenju takozvane građanske i nacionalne Srbije, jer je ta podela je štetna i nametnuta". Gospodine Jeremicu, licnost koja je u sebi imala i nacionalnu i gradjansku crtu je bio Milan Rakic. A ko nam je tu podelu nametnuo, ko je nametnuo bezbroj podela u Srbe, ko nam je mesto sloge i sabornog nacina zivota u duhu nase Vere nametnuo partijasenje? Ako Vi zaista imate u sebi duha poput ljudi-div ljudi pocetkom XX veka kako neko pomenu doba napretka Srbije u vreme Kralja Petra I, odlicno. Ali, ne odgovarate na bolna pitanja nase svakodnevice, Briselski sporazumi, EU, lustracija... Cime Vi i Vasi saradnici grantujete ispunjenja vasih predizbornih obecanja, ma kakva ona bila, bila ona i savrsena? Cime? Red politicara, ne mislim na vas licno, u Srbiji decenijama ne vredi, na zalost, ni pisiva boba, cast retkim izuzecima. Ne cusmo da se borite da korenito razorite ovaj pogubni nametnuti nam sistem, da konacno i Srbi pocnu da zive zivotom dostojnim coveka. Nadam se da shvatate...
Preporuke:
6
6
31 nedelja, 22 oktobar 2017 22:27
Zabrinuti
... svu tragiku naseg zivota, kao naroda. Istine radi, do ovog stepena raspolucenosti nije nas doveo samo rezim ili rezimi od 1990.-te, nego rezim od 1944. godine, KPJ, koji pod raznim imenima opstaje i dan danas, u XXI veku. Umlje smo zamenili bezumljem, zatrovani su svi nasi duhovno izvori, Svetinje popljuvane, vrlina obesmisljena. da li nameravate da se bavite vracanjem Srba sebi, svojim korenima, svojoj slavnoj istoriji i slavnim precima koje sistematski pokusavaju da nam izbrisu iz pamcenja, poput Prvovencanog i Varnave Rosica, ova 2017. godina nije samo Andriceva i njegoseva jubilarna. Vi lepo govorite, obrazovani ste, imate gospodske manire, plenite pojavom i Vi i supruga, elegancija i stil. Slika, savrsena. Ali, cime ojadjenom i sludjenom narodu garantujete ispunjenje svega sto javno propovedate kao program svoje stranke, cime? politicari u Srbiji po svojim obecanjima i izjavama su nadmasili i cuvenu bracu Andersen i barona Minhauzena.
Preporuke:
5
6
32 nedelja, 22 oktobar 2017 23:41
:)
Nek je sa srećom i nek učini za Srbiju još više nego što je učinio u vladi Mirka Cvetkovića.
Preporuke:
5
6
33 nedelja, 22 oktobar 2017 23:53
Nemanja@Petar B.
Što se tiče ove vaše zadnje konstatacije,vi ste apsolutno u pravu,Srbiji je potrebna alternativa.Ta priča opozicije koju ponavljaju već petu godinu,da ćemo mi bolje,jače i lepše sa pravim diplomama a isto ko Vučić to je smešno i to je definitivno porazna politika bez ikakve šanse da sruši Vučića.

Što se tiče očuvanja teritorijalnog suvereniteta i integriteta na Kosovu,pa jako je teško da se očuva nešto što već nemamo 18 godina.Mi nemamo tamo suverenitet pa da bi ga čuvali,mi moramo da ga povratimo.Što se tiče 4 opština na severu koje su se očuvale i u ratu i progonu iz 2004 godine,a Vučić ih predao Albancima da za uzvrat nije dobio ništa to je već druga priča i tu je Jeremić bio vrlo jasan oko tih briselskih sporazuma pomoću kojih je Vučić predao sever Albancima.

Što se tiče Eu,kratko rečeno to opšte nije tema koja treba da nas opterećuje jer niti ćemo ući,niti na nas ko ozbiljno računa tamo i upravo zbog te činjenice nema potrebe da pravimo kompromise sa njima i izdajemo naše interese.
Preporuke:
10
6
34 ponedeljak, 23 oktobar 2017 00:05
E moj miki nisi u pravu@Miki
To nije tačno.Stav Vuka Jeremića je sledeći.Srbija skoro neće ući u Eu,i pitanje da li će ikad ući,a po svojo prilici će ovaj prostor ostati tampon zona između eu i bliskog istoka.I skladno toj činjenici da nas niko ozbiljno ni ne računa,i da nemamo iluzije da ćemo biti punopravni član,mi treba da vidimo šta ćemo da uradimo sa našom Srbijom bez tih podela na eu i protiv eu.I ono što je najvažnije,danas je Vuk jeremić rekao da nikad ni on ni niko iz rukovodstva neće lobirati,tražiti ili na bilo koji način mešati u odluku članova Narodne stranke da li oni oće u eu ili neće.
Preporuke:
13
3
35 ponedeljak, 23 oktobar 2017 00:36
Dragan, Katun
Srećan Vam početak! Nadam se da će Vas razumeti-podržati-prepoznati oni na koje računate.
Nije mi jasno zbog čega Čeda Antić-možda kao opunomoćenik male izuzetne gospođice sa kojom ste plodno saradživali dok ste bili na čelu MIP-a. Tim koji doija obično se ne menja. Šta je po sredi?
Preporuke:
2
7
36 ponedeljak, 23 oktobar 2017 00:57
g. jeremicu
Objasnite pravnicima medjunarodnog prava da srbija ima idiota koji je vodi sa svim idiotima sveta ???

*ako srbija ima zakone i ustav a ima onda nemoze da izlazi na izbore na kosovu po zakonima kosova ????
a da to ne odobri parlament srbije ???
ovde se slavi pobeda nekakve liste srba vucicevih mafijasa koji slave pobedu a da su pri tome dali pun legitimitet legalitet i demokratksi potencijal jer izlaze na izbore lokalne po zakonima republike nezavisne drzave kosova ???

pa ko normalan bi se tome radovao pravnici placu i svi placu na sve to ...ima li neko normalan da to shvati ????
vi cujete katalanski paralament to je prava demokratija oni ima da rasprave svaki detalj da misle da smisle da svet cuje sve a ne da donose gluposti koje milosevicevi imbecili donose 30 godina i nema groba slavnog srbina koji se neprevrce kad ih cuje oni se raduju pobedi e cujte to a izbori republike kosova ??? ima li boga da cuje bol jad i tugu?
Preporuke:
8
5
37 ponedeljak, 23 oktobar 2017 08:04
Tanja Paunović
Kakvo razočarenje, zamislite predsednik Političkog saveta Narodne stranke je Čedomir Antić, čovek koji se otvoreno zalaže za razbijanje Republike Srbije tako što u svojim javnim nastupima predlaže "spasonosno rešenje " tzv. podelu Republike Srbije tako da se deo Kosova i Metohije pokloni nacionalnoj manjini.Tako značajnu funkciju poveriti osobi koja otvoreno i bez ustezanja krši Ustav Republike Srbije umesto da se bavi onim što mu je obrazovanje i svedoči o istorijskim činjenicama. U skorije vreme ovaj čovek ide i dalje i smatra da je i za ovo "spasonosno rešenje" kasno i da se trebamo pomiriti sa realnošću na njegov način.
Podsećam da je gospodin Jeremić tokom predsedničkih izbora izgubio najmanje 20 posto glasova nakon sramne izjave bliskog saradnika Vladimira Todorića o nekakvom genocidu.Svi u Republici Srbiji su dužni da poštuju Ustav Republike Srbije koji u članu 8. propisuje da je teritorija Republike Srbije jedinstvena i nedeljiva.
Preporuke:
15
7
38 ponedeljak, 23 oktobar 2017 09:02
BoSa
Precizno i jasno, pametnom dovoljno!

Nova novozelandska premijerka, Jacinda Ardern, u svom prvom intervjuu poručila je kako je kapitalizam „nesumnjivi promašaj“ koji uništava ljude s niskim primanjima u njenoj zemlji i širom sveta.

Poručila je kako će, kada preuzme vlast idućeg meseca u sklopu dogovorene koalicije levog centra, intenzivno raditi na sledecem:

„Plate se ne nose s inflacijom. Koja je svrha ekonomskog rasta kada imamo jednu od najgorih situacija po pitanju beskućništva u razvijenom svetu?“, poručila je 37-godišnja premijerka.

„Kada imate tržišnu ekonomiju sve se svodi na to priznajete li ili ne da je tržište izneverilo i gde je intervencija potrebna. Je li tržište izneverilo naš narod? Da. Kako možete reći da ste uspešni kada imate ekonomski rast od oko 3% i najveću stopu beskućništva u razvijenom svetu? Moramo raditi na tome da ljudi imaju mogućnost imati smisleni, ugodan život, gde svojim radom mogu preživeti i podupirati svoje porodice“, istakla je.
Preporuke:
9
0
39 ponedeljak, 23 oktobar 2017 09:05
gandra
gradjansku srbiju cini populacija od nekih 10 do 15 % - a nacionalisticku cini ostatak od nekih 90% - to mirenje koje vuk pominje je za njega potpuno beskorisno - nece dobiti ni jedan jedini glas od te gradjanske srbije - a tera od sebe 90% populacije - druga je tema sto zastupnici nacionalisticke srbije - seselj, vucic, dacic lazu svoje birace i prevode ih zedne preko vode
Preporuke:
6
8
40 ponedeljak, 23 oktobar 2017 09:10
Slavica Popović
Vaš tekst o osnivanju narodne stranke mi daje nadu da bi ona mogla da ujedini školovanje, pametne, vredne i poštene građane Srbije radi stvaranja uslova da nam u otadžbini ostanu deca i unuci! Majka sam i baka i penzionerka koja je samo svojim radom stekla penziju za pristojan i još uvek plodotvoran život u kome mogu da doprinosim svojoj porodici i svojoj otadžbini. U penziji sam od januara 2013 i već od novembra 2014 ona mi je umanjena za više od sto evra, mesečno. To je novac koji sam stekla kao ličnu svojinu namenjenu mojoj deci i unucima, a ona mi je razbojnički oteta, kršenjem Ustava. Zato tragam za istomišljenicima sa kojima bih mogla da radim na zbacivanju ovog nenarodnog i pljačkaškog režima. Ako me osećaj ne vara, a prevarila sam se više puta u opredeljivanju za "pravu stranu", možda bih u ovoj stranci mogla da dajem doprinos delujući lokalno, u opštini Rakovica u kojoj živim. Treba mi informacija za kontakt sa strankom u Rakovici. Moja imejl adresa je Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
5
4
41 ponedeljak, 23 oktobar 2017 09:15
Mićko
@Tanja Paunović

Jeste, a šta tek sa onim kad se u vreme G17 zalagao za odvajanje Crne Gore pa sad lije krokodilske suze nad položajem Srba u Montenegru? Lik koji zaslužuje poverenje, nema šta. Ume lepo da priča, ne sumnjam ni da je dobar istoričar, jedan je od koautora Istorije Republike Srpske, ima spremljenu knjigu i o RSK, ali kao političaru ne bih mu dao ni dve nacrtane ovce da ih čuva.
Preporuke:
7
3
42 ponedeljak, 23 oktobar 2017 12:48
Keserovic
Cedomir Antic!? Dovidjenja, prijatno...
Preporuke:
11
5
43 ponedeljak, 23 oktobar 2017 13:04
Starcu Foči od stotinu ljeta
Vi ste to tek sada shvatili?!
Preporuke:
1
2
44 ponedeljak, 23 oktobar 2017 13:26
tsnenad
Nova snaga, okupljena oko obrazovanih i postovanih, nekompromitovanih mladih politicara moze doneti samo dobro ovoj Srbiji, moze pokrenuti progres, moze vratiti ugled, moze doneti NADU, moze osigurati buducnost, moze osloboditi Srbiju od tiranije i straha, samo napred
Preporuke:
3
5
45 ponedeljak, 23 oktobar 2017 15:00
Keserovic
@tsnenad

Auuuu...nije se ni ispilio a vec ima botove...
Preporuke:
8
2
46 ponedeljak, 23 oktobar 2017 15:35
Comment ca va?
Ne beše li ovaj čovek ministar spoljnih poslova u izdajničkoj vladi Borisa Tadića?
Preporuke:
9
1
47 ponedeljak, 23 oktobar 2017 19:08
Boban
Ja ću ipak glasati za Dveri .Deluju mi naivnije i poštenije od ove gospode.Kad bi se tu zagrebalo moglo bi svašta da se nađe.Ali da ne kvarimo " medeni mesec" pričom o mladinom devojačkom životu.
Preporuke:
5
1
48 utorak, 24 oktobar 2017 00:51
Nemanja@Keseroviću,Tanji Puanović,Mikiju
Vaš stav o Čedomiru Antiću je vaše pravo,i nebi o tome polemisao.Dodao bi samo jedno,da je tačno da je jedna od ideja Antića na kojoj on stoji već 15 godina jeste podela Kosova.Možemo se slagati sa njom ili ne,ali ne možemo čoveka ukoriti kao da on u istom trenutku želi centralizovanu Bosnu,federalizovanu Srbiju i Vojvodinu ustavom iz 1974 godine.Naprotiv on se na svakom mestu bori za srpske interese,brani srbe u regionu i verovatno jedini bavi njima,i verujem da bi svi ovde potpisali 99% njegovih predloga i ideja i za Vojvodinu,i za Srbiju,i kritiku prema Đukanoviću i ideje o Republici Srpskoj.

Drugo ono što je jako bitno,smešno je tražiti dlaku u jajetu.Narodna stranka već sad po nekim mojim procenama ima par hiljada članova,a ako želi da bude ozbiljna organizacija moraće imati i preko 150 000 koliko je DS ima na vrhuncu slave(ne računajmo i ne obraćajmo pažnju na ovih pola milona članova sns to nikom pametnom ne treba).I vi stvaro očekujet da će te sa 150 000 članova NS slagati?
Preporuke:
0
1
49 utorak, 24 oktobar 2017 00:55
Nemanja@Keseroviću,Tanji Puanović,Mikiju
On će biti na čelu ili član nisam sa siguran političkog saveta,tako je na skupštini i predstavljen,ali ni jedan njegov savet ili sugestija neće se uzimati zdravo za gotovo i biti politika NS ukoliko to ne usvoje stranački organi.

Prosto ne mogu da shvatim,da neko kaže e neću nikad da glsam za te narodnjake koji su juče osnovani,nemate pojma ni šta predlažu ni za šta se zalažu nita nemate pojma a već znate da se ne slažete sa njima jer ste našli jednog samo jednog člana sa kojim se ne slažete u politici prema kosovu.Odgovorno tvrdim da politika podele kosova neće biti politika NS.Inače nemojte me držati za re,ali mislim da Antić čak i neće biti član Narodne stranke nego samo deo političkog saveta.
Preporuke:
0
1
50 utorak, 24 oktobar 2017 08:04
Tanja Paunović
Kosovo i Metohija je stub državnosti Republike Srbije i odnos svakog pojedinca prema teritorijalnom integritetu i suverenitetu RS je stvar poštovanja Ustava RS.Politički savet stranaka je telo od najvažnijeg značaja u kome treba da sede isključivo jasno opredeljeni ljudi prema državnoj celovitosti, tu ne može biti kompromisa.
Preporuke:
1
0
51 utorak, 24 oktobar 2017 14:44
Nemanja@Tanja Paunović
Politički savet jeste važan,ali daleko da je najznačajniji.Po statutu Narodne Stranke,on ima isključivo savetodavnu ulogu koja se bazira na predlozima predsedniku stranke i ostalim organima,niti je obavezujući niti je sveto pismo.Znači ni jedna njegova odluka neće proći ukoliko nema podršku ostalih stranačkih organa kao što je glavni odbor ili skupština stranke.

Prič žurimo da rešavamo nešto što definitivno ne možemo ate o državi na Kosovu i Metohiji,to je neozbiljno,jer mi državu tamo nemamo i dok vi branite državu na kosovu Vučić ukida poslednje znake država ne jednom malom delu kosova i metohije to je sever kosova.A to je Antić govorio 15 godina,on je branio državu gde je bilo,a to je na severu.Ni ja se ne slažem sa njim,ali napadati čoveka koji nudi rešenje je smešno.U krajnjem slučaju podela kosova je trenutno jedino rešenje,ako ćemo ga danas rešavati to je jedino rešenje koje je moguće.Lično sam protiv toga,definitvno protiv,jer prvo niko nam neće dati podelu,drugo nema potrebe ni da
Preporuke:
0
1
52 utorak, 24 oktobar 2017 14:45
Nemanja@Tanja Paunović
ga rešavamo na današnji dan.Ni generacija Antića,a ni mlađi neće rešiti pitanje Kosova,a da to bude kako tako zadovoljavajuće po naše interese.

Pričate takođe o suverenitet i integritetu,kažete Antić ga ruši,šta čovek ima danj da priča sa nekim ko ga ruši.I to je lažna optužba i zamena teze.Optužujete čoveka da ruši suverenitet na Kosovu,koji mi već 18 godina nemamo,jer vas podsećam da mi nemamo pravo da vršimo političku vlast na kosovu već duži period i da tome sigurno nije kriv Antić.

Integritet je takođe pravo odnosno pricip koj je ve narušen,i to nije kriv Antić.

Za sve ste to napali Antića,a on je čovek koji je samo rekao branimo Srbiju i Srbe tamo gde možemo gde još imamo i Srba i suvereniteta.
Preporuke:
0
1
53 četvrtak, 26 oktobar 2017 16:45
Stanka
Zelim Vam puno srece u budjenju naroda , a kada ga probudite nemojte da ga izneverite. Malo je ljudi ostalo , a vreme ne radi za populaciju prosecne starosti oko 50 godina.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner